24 Mayıs 2009 Pazar

Hayattan çok şey mi istiyorum???

Sofokles ne güzel söylemiş "Bizi yaşamın ağır yükünden ve ıstırabından kurtaran tek sözcük sevgidir." evet arayıpta bulamadığım tek şey bu benimde, zor mu peki ??? benim için nedense ulaşılmaz. Tolstoy'un dediği gibi "Fazla sevildiği için kimse şikâyet etmemiştir." peki ya sevilmiyorsanız ??? evet, evet ya gerçekten bir seveniniz yok ve o ulaşılamazsa hayat birazda olsun bizim için daha yıkım dolu geçmez mi ???
İnsan insana muhtaçtır illa kız olsun diyemem erkek'te olur ama yeri farklıdır, kızların gösterdiği sevgi bambaşkadır.
Ama ben insanları seviyorum onlara saygı duyuyorum düşünsenize her gün dışarı çıkarken saçlarıma, giyimime, temizliğime özen gösteriyorum sırf kendim için değil insanlara saygım olduğu için Pat Carroll "Herkes temel birşeyi unutuyor; insanlar sizi, siz onları sevmeden sevmeyecekler" demiştir ama ben şu ana kadar bir yararını gördüm mü ??? koca bir hayır.
Ne yapıcağımı bende bilmiyorum, birşey yapmak için çabalıyorum ama ne için çabaladığımı ve ne yolda gittiğimi ben bile bilmiyorum sadece kendime göre küçük bir kaç hayalim var onlardan birini gerçekleştirsem ve cidden yanıma güzel bir hayat arkaşı olsa fenamı olur yani istediğim aslında bu dünyada cennet oluyor biraz, Helen Rowland "Sevdiği kadını ve sevdiği işi bulan bir erkek yeryüzünde cenneti bulmuş demektir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder