24 Mayıs 2009 Pazar

Gözlük temizliği

Gene başlık bulamadım sade birşey tercih ettim. Gözlük alalı 1 hafta oldu ama haftada en az 3 kere temizledim. Bu ne ya leke yapmayan gözlük istiyorum, durduk yere nasıl oluyor bu leke çözemedim gitti. Hele böyle beyaz beyaz toz geldim mi birde onu temizliyim derken cam'ı bulandırdın mı offf uğraşki temizle valla takmak sorun değil ama temizlemek beni bezdirdi biraz, zaten bu konularda biraz kıl bir insanım sanki üzerinde leke olunca etrafımdaki insanlar bana tip tip "aaa lekeli gözlükle geziyo tipe bak" şeklinde bakcaklarmış gibi geliyor. Neyse bozduk gözleri katlancaz artık =((

2 yorum:

  1. olm ne pis adamsın lan
    1 haftada 3 kez mi temizledin

    17 yıllık dörtgöz olarak sana tavsiye verim
    her sabah takmadan önce çesmenin altında yıka sonra sil ondan sonra tak
    arada da yumusak bi beze sil üstüne de silebilirsin :D

    YanıtlaSil
  2. Haftanın her günü 3kez siliyorum en az yanlış yazmışım annem'de dedi yıka camları iyi temizleniyor diye yürü git işine demiştim =D

    YanıtlaSil