31 Mayıs 2009 Pazar

Beni alan yaşadı

Can sıkıntısına hamaratlığım tuttu gene gitarla yeteri kadar uğraşıp bilgisayarında canına okuduktan sonra farklı bir atraksiyon araması içerisindeydim ve mutfağa daldım akşam yemeği için salatayı yaptım daha sonra etleri pişirdim, lokum gibi oldular valla.
Pilavı annem önceden yaptığı için ona müdahale edemedim neyse artık hertürlü ev işi elimden gelir tek kusurum kalktığım yatağı toplamam, toplattırmam misafir gelmiyor niye topluyorsun diye çıkışırım. Süper ev perdesi asarım, annemin ulaşamadığı yerlere tırmanıp eşyaları indirme kaldırma işlemleri yaparım. Masaj yapamam ama teknolojiden anlarım onun yerine güzel bir masaj koltuğu edinebilirim.
vs. vs. 10 parmağımda 100 marifet yani =D

2 yorum:

  1. ahah ozaman alıyorum oo yee

    YanıtlaSil
  2. gazoz kapağıda açıyomusun sen ?
    memleket nere isveçmi:P

    YanıtlaSil