31 Mayıs 2009 Pazar

Anlıyamadım, Anlıyamiyacağım

Son dönemlerde 19" ve üzeri LCD monitörlerin fiyatlarının gayet uygun olduğunu gördüm ve haliylede prof. gaming için kendime 19" yada 20" bir monitör bakıyordum.
Bu arada bir anket gördümki 20" üzeri monitör kullanıyormuş çoğu kişi, vay canına dedim kendi kendime, tabi kafamdaki yanıt gecikmedi -Film
Evet bizim olağan üstü sosyal ve sanatsal milletimiz film izlemek için sırasında krediyle Plazmalar, Full HD LCD ekranlar satın almakta, tabi beni düşündürdü bu ne zamandan beri bu kadar sanata düşkün olduk biz ??? Hele birde film izlemeyi sosyallikten sayanlar var kendileriyle muhattap bile olmak istemiyorum ben.
Ne yani film izlemeyin mi diyorum size ??? Tabiki hayır isteyen izlesin canım ama eskiden sinemalara gitmeyen milletimiz ne olduda bu kadar "FİLM ARŞİVİ" meraklısı oldu. Bu konuda aşırı anti-pati doğdu bende artık hiçbir dizi, film vb. bir yapıtla ilgilenmiyorum.
İnsanları anlamak gerçekten zor gün boyunca izleyemiyecekleri kadar film indiriyorlar internetten ne o bir kaç tane herifin milyon dolarlarla çevirdiği ve bir o kadarda oyuncuların ve yapımcıların kazandığı bir tane manyak bir herifin yada kadının yazdığı konuyu oynayarak.
Bizde bu dünyada birer oyuncu değilmiyiz??? Oturup neyi izliyoruz???
Yada bir kaç sene içinde bizi bu denli sanata iten nedir??? Aslında basit bizim milletimize sushi'de bedava desen gider hergün sushi yer.
Gidin farklı hobiler bulun evde oturup mal mal gerçek hayatta yaptığımız şeyleri izleyip boş yere gözlerinizi heba ediceğinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder