27 Nisan 2009 Pazartesi

Möhendis Statüsü

Herkes bir sayısalcı, herkes bir mühendislik tutturmuş gidiyor ülkemizde.
Herkes kendince haklı tabi iyi bir statü ve iyi bir maaşla çalışmak istiyorlar ama

İşçi olmazsa mühendis iş yapabilirmi ??? Hayır
Asker olmadan Komutanlar savaş kazanabilirmi??? Hayır

Ama bu Möhendis statüsündeki vatandaşlar bir pof pof bir küçük dağları yaratan benim ulan(!)
tarzındaki tripleri benim beynime kanın hucümmm etmesine sebep oldu.
Neymiş efendim 1.500TL maaş neymiş yeni mezun mühendis için, hönk dedim kaldım bir an millet bir kuru soğana muhtaç adam 1.500TL maaşla çalışmam diyor neymiş??? kendini işçi statüsünde hissediyormuş!!!

Yazık ya valla yazık daha ego'larını tatmin edememiş bu insan suretindeki möhendislere hakikaten acıyorum...

3 yorum:

  1. Müdür selam:-)Bir möhendis bacın olarak bu maaşı şu anda beğenmeyecek yeni meslekdaş yok aslında ama sana mı denk geldi ki? Ha ama Bodrum için şööle bişiy var ki; aşçı yardımcısı 3 bin alıyor, temizlikçi gündeliği 80 tl olunca garibimin gariibine gidiyor bu teklif.

    YanıtlaSil
  2. mühendisin 1500 lirayı az görmesi son derece normal..bir aile için 3000 lirada yetmez...1500 liraya bir avukat,doktor,subay,lise hocası,kaymakam vali vs vs kabul edermi acaba?.Mühendise 1500 yerine 2-3 katını veriniz ,karşılığında mühendislik hizmeti alınız.Bir mühendis diplomayı alana kadar ortalama 400000 lira harcamış ve 20yılını eğitilmeye harcamıştır..Atalay KONURalp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası o 20 yıl ve harcadığı ücreti kendisini ilgilendirir. Kendine yaptığı yatırımdır.
      Ben burada ego ve yeni mezun insanlardan bahsediyorum. İşi diploma değil bilgi ve tecrübe yapar. Kaldı ki okullarda hiç bir şey öğretilmemektedir.

      Sil