29 Nisan 2009 Çarşamba

Domuz gribi paronaysı

Bugün yolda gördüğüm şey aslında bi taraftan beni vay be insanımız bu kadar bilinçlendimi derken diğer yandan paranoya yapmışlar demekten alamadım kendimi niye mi???
Çünkü yolda giden bir bayan ağzında maskeyle dolaşmaktaydı daha Türkiye içerisinde herhangi bir vakaya rastlamamasına rağmen maskeyle dolaşmak aslında tedbirden çok paranoyaklık.
Kaldıki şunuda açıklama gereksinimi duyuyorum biyolojik savaşta yeni bir adım atıldı.
Bu kadar yıldır hayvanlar arasında dönüp duran kuş gribi, domuz gribi nasıl olduda birden insanlara bulaştı???

2 yorum:

  1. bence bu yazını kaldır. belkı o maskelı losemi, veya baska bır hastalıgı var..

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı yazmadan önce böyle birşey olabileceğini varsayarak o kontrolleri yaptım ;)

    YanıtlaSil